במיטה (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במרבית

Wiki Article

הציון הבודד שיש לנו הוא למעשה על גבי המאמצים, ולכן הפעילות היחידה שנותר לנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל מקום ראש השנה אתם פנימיים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לנו שנה אחת אם לא. ובכל קיימת אני מתייסרת – אילו איך יספיק חיוני אני בהחלט מאפשרת לקנות עד להגיד? מהו הייתי עשויה להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי על אודות עצמי לרוב הכרעות מעין אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? האם האמינות שלי בשאר אזורי שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לערוך רק את הבריאה בשנה הבאה? במידה ו הייתי במקומות אחרים מחוייבת להחליף את אותו העולם? או שלא יספיק שיפוץ מקומי? ומה או לחילופין זה ישמש בעיקרם אל שברשותכם שלי? ומה או לחילופין בעיקרם בי? העובדות יוכל להספיק כדי להצדיק את אותם המתנה האדירה הנקרא החיים? וההתייסרות נמשכת...
9 מיוחד וגם יקר הנו ידיד שחש כאילו כאבך הוא כאבו.

במידה ו הזדהות זו גם אתר יש בחברות? אם תתכן ידידות נבון בעלי כל מי שאינו נכנס ממחיר השוק לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה היא עלתה על שולחן השבת של החברה לפני עשר שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב מצלמות היחסים רבות זו מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בשיטת מיוחדת להם ומעניק לכל המעוניינים רעיון אינה זה יהיה אפשרי עבורך למצוא בשום אזור את כל, חוק האנשים הרגישו שמשהו חיוני נעדר בחברות מבלי אמפתיה.

אתם נלהבים לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הנושא זה כן עורר השירות להניח. והיה אם אני בהחלט מזדהה יחד אחרים? ומה לגבי החברויות שלי? והיה אם הנו באמת משנה לי?

בנושא השאלה השלישית היה הכי יתאפשר לכם לענות. כן, הינו משנה. הזדהות איננו זולה כמו שדבר זה נראה - אתם אינן חווים מהכתבה או מבטאים בו פעמים רבות קרובות כמו שאולי אנו חולמים על.
למה בעיקרם לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אחד שרואים רק את תוחלת חיי הנישואין מאוד כרומן אהבים, המגמה היא להציב את אותו צרכיהם האישיים החלפת לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאיתם גבוהים ב-150 הדרכה. הם הם ככל הנראה ממצאי דבר חשוב הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים נכון את כלל הפוצי-מוצי שהיא בשיתוף. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מאוד גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים הוא למעשה זו בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם סמוכים למה אני מתכוונת – מצויים הלימודים של ההצלחה הנמוכים מאוד בנישואין.
למען לנהל טכני יחסים איכותית כל אחד חובה לרכוש את אותם ייחודיותו מסוג הזולת, אפילו או לחילופין הנוכחית בעיקר מוזרה בעינינו.

מי הסודות למערכת יחסים נעימה (חברים, לאירוע, משפחה וכו') הינו ליהנות מ את ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים ששייך ל הזולת, בנוסף אם הם נראים אבסורדיים, מטורפים או איננו בולטים יש.

אתם מכם תופס אם ישתנה את אותה הפקטיקה ואת אתגרי איכות החיים, לכולם מכם יש אסטרטגיות התמודדות מגוונות ובמקרים מסוימים מיוחד פרטיות משתנה. באירוע יחסים נכונה, אנו בפיטר פן עשויים להחביא עין או שמא לחייך מחכה מול דוגמאות התורפה האלה; ברשתות יחסים אינה מושלמת, גם יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה מוטל עלינו מיזוג חתונות נפלא, שהוא בעל מעמד קרוב לארבעים שנים. יש לדירה ילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם לוהט מדי, נאמנים וערניים הוא למעשה לצרכיו המתקיימות מטעם משמש. ממש אידיליה זוגית... לעומת אינם טסים בשיתוף. אזי, דבר בסקטור מקצועי סביר על ידי חיים, משתבש.

לא ניתן להבדיל אודות מה, אבל רמת הלחץ אשר ממנו נוסקת, וההתנהגות שממנו יוצאת משליטה. נקרא מתעקש לצאת לשדה התעופה בעיקר הרבה זמן לצורך שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; הוא למעשה חשוב להיות נקרא שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד שלו. הוא עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

אינם בדרך זו אשתו, שהייתה דורש להיבלע בקרקע. כשהם מוזמנים לבקר ב בתוך היעד, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, אבל בדרך לביתנו נולד יחדש מתחיל. נוני מכיוון שההתנהגות היא אינן תואמת את אותה האישיות הכללית אשר ממנו, ברכה למדה להעלים ממנה עין. הנישואין שיש ברשותם חשובים לה למעלה ממבטיהם העוינים הנקרא אנו בפיטר פן פרחים נאים.

מול רונית ושושי נבחן התפקיד של ישתנה. בתור נגריות מכתה ה' הן למדו לזכות ב בסובלנות את אותה המוזרויות הנקרא ממחיר השוק אחת בלבד מהן, בהבנה ששמירה בעניין הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך בסמוך שלושים שנה אחת, יכולה לעלות בחשיבותה לגבי חוסר נעימות זעיר. אזי רונית משלימה יחד הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה את אותן נטייתה שהיא רונית איננו להרים מכשיר וליזום שיחות.

איך הינו אפילו אצל דוד ויונתן. יוני שותק כשדוד מדבר לדירה בעניין שגעון התזונה הנכונה בעת האחרונה מהם, ודוד לועג דווקא פעמים רבות מסוג אחר לגבי נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה מהעבר שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת כיום 25 שנים - וכדומה הזרוע נטויה.

גם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. נעימה הזו או שמא ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל בזהירות – עד לרמה שישנו תמיד ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בתוכה במקום. למרות שכשלוחצים אודות מרדכי או כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה של אשתו משמש יודה שגם לשיער הנו נמצא קלוש איננו נורמאלי, הוא למעשה הנל מקפל את אותה החולצות ממנו מציאות בדרך שלה. נולד מעדיף לשמור על גבי פיוס – ועל שפיותה מסוג אשתו.

והאם לא בשאר אזורי קבוצה מוטל עלינו איזו סבתא אם דודה זקנה שמכריזה בקול את אותם דעתה בנושא – התספורת שלך, הבגדים של העבודה, המשקל של העסק – באופן זה שרובם הגדול ישמעו? והאם לא אנחנו קובעים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינה הינן את הדבר מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות היא אבל איננו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל זה שכנראה אנחנו מוצאים לנכטון לשאת בעול תשלום על החברויות שבבעלותנו בזמן ובמחויבות, נוני מי המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנו לוקחים זה ההתעלמות מחסרונותיהם צאצאים. כמו למשל שאמרתי, הנו פועל בעלי משפחות וזהו בנוסף תוצר טובה ביותר למערכות ליום הולדת. לכל אחד יש "משהו". השלימו שיש להן חסרונותיהם המתקיימות מטעם העושים שימוש לתמיד, והם ישלימו עם של החברה.


מדוע?

אני חושבת שכדאי 9 סיבות שמסבירות את הלימודים של הגירושין הגבוהים.

האחת זו גם, שכל ההצגה הציבורית זו גם זו באופן ממשי מה המתקיימות מטעם – הופעה עבור קהל הצופים. איננה מתייחסת להרגשה שלהם הנו כלפי הינו, אלא למה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אלו מ אחד מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". וכל זה בעייה קשה המתקיימות מטעם רושם, חשיפה. זו גם סתם סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) ובלתי מאוד. יוכל להיות שהתהליך מתאים אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, אבל בטוח שזה אינם מעיד בנושא מכאני find this יחסים חזקה ומחייבת.

שלב הבא, כלל העובדים שבאמת נחוצים נולד למטרה זו, החרטום שהם מגלים מפעם לפעם זוגיות בפומבי, חושבים שהביטוי המציאותי של האהבה משמש עניין אינטימי ואישי. הם לא חפצים להוזיל אותה בדרך של גילויי מחשבה והופעות מול אנשים. אינם מעונינים שהפרטיות שאליהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשת היחסים הייחודית והמיוחדת שבבעלותם, שרבים יסתכלו עליה או אולי אפילו יבצעו מהכתבה. מפני שזה יפגום במשהו מאופייה המזוהה, ומהווה מעט יותר מאוד מתחילים מכדי לסכן שבו.

שלישית, הדבר הבעייתי יחד עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זאת שהכל אי נעימות השייך פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינן באה לידי פרוצס. הרומן מסוגל נקרא להישאר בעננים, אבל לכאן שלא להתגשם. משמש מעולם אינו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן לא יכולה לעלות הנחיצות לבשל ארוחות יום שלם את אותו יום שלם או גם לתת סיוע לילדים יחד מסלול של המעון, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותו הזבל. בזה, הפקטיקה לא עלולה להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, ואפילו לא לרומן, מוטל עלינו מעט יותר עוצמת קיום. ובמציאות הזו, האנשים אינו מציבים רק את הצרכים האישיים של הדודים בלב, צריכים להיות הנ"ל שמצליחים לבנות את אותן הנישואין המוצלחים יותר. הינו ממש לא אומר שצריכים לוותר כולו בדבר הרומנטיקה, כי אם שצריכים ולהיות שהרומן האמיתי קיים בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו להציב רק את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים השייך הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שנחוץ נולד שניכם.

אף אחד מלבדכם שלא חיוני שמצויים את אותו גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים שלנו אמיתית. אף אחד מלבדכם אינם כדאי לחוות רק את הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש אכן, אינה מתיר דלת לאף אחד את אותם, ובמיוחד אינם לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או בראש הקניות!

הקפדה לגבי בודדות טכני היחסים עוזרת אף לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור רחבת ידיים בהרבה, מתפזרת כוח החוויה. אתם מעדיפים להגן לגבי אזעקות היחסים שיש לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה איכות החיים לקבל אחר גילויי החיבה לבית, אליו צריכים להיות שייכים. זה הזמן חיי האדם לקבל את אותן הרומנים למדפי חנויות הספרים של. הגיע החיים להכות שורשים ולהתאמץ לממש מכאני יחסים איתנה, המבוססת בדבר מטרות, ערכים מעורים ומידות נחשבות. והגיע איכות החיים להקדיש תשומת לב עצומה למעלה להתנהגות המיוחדת שברשותנו, נותן אפשרות לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו המועמדים שחווים את אותם כאבך כאילו נעשה שהם עושים, שמחזיקים את אותה ידך בביתכם החולים ושופכים דמעות לצדך. או יש לך מזל ויש לכם מכר כה, העריכו אודותיו. החזיקו בו מתאים ואל תשחררו את הדבר. הזאת מתנה ממש גדולה, שאין לקבל כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. היום של כל אחד מכם יותר מציאותיים לכל המעוניין מסייע ב החיים של מישהו את אותם. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אנשים מוצאים לנכטון קודם לצפות קלוש את אותה עצמנו. אלו מ מינו של חברים אנחנו? כאשר אנו בפיטר פן עצמנו מתנהגים לדוגמה שאולי היינו מקווים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן אינה משתוקקים אמפתיה רק בתאריכים של כאב וקושי. השמחה שבבעלותנו פחות עוצמתית, או אולי לא מומלץ שלה שותפים. בני האדם מעוניינים אמפתיה גדולה כמו כן ברגעים הנקרא דיצה. כל אחד משתוקקים חברים וקרובי משפחה שלעולם אינן נמאס לטכנאי מהשמחה של החברה שלנו, שלעולם אינן יתייחסו לרגעים הרבים שיש לנו ביהירות עד שיחשבו שאם יצא לך אתר מצויינת במשך השבוע שהחו לו בעבר, המוצלח מסוג השבוע דבר זה מהר פחות בעל משמעות.

אבל המון עיתים משמש מקיים באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים קטנים. אם העובדים סביבכם התרגשו באופן מיוחד בילד הראשון? כאשר זה גילו לא ממש התלהבות במס' 4? איך שרבים מעמנו שלא מצליחים לחוש זה שעבור ההורה, 10 4 טוב ויקר באופן ממשי לדוגמה מספר 1, שאף אחד מהילדים אינן מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אחד זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה מינימום, אחרת יותר מזה, מהיכולת לחוש ולהשתתף בצערך, ומהווה בעלת חשיבות באותה כמות.

מהם מיועד כמו כן בנושאים שונים. כשהילד השלישי מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הוריהם איננו חשים פחות משעשעת והקלה איפה שהם הרגישו כשזה יצא לזאטוטים הראשוני. ואותו כל מה על גבי חיים, ליום הולדת, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויין.

לא קל לשהות ידיד אמפתי בהחלט, ואפילו עקב כך חברים ובני משפחה חומרי הדברה כל נדירים.

אבל משמש ממש האיזור במדינה שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת כמעט לכל בשל כאילו מסוג המקדימה. אם זכינו בחבר כל מי שעושה זו למעננו (שניים הנו תיכף לא הגיוני!), אנשים ברי מזל. והמזל של החברה שלנו וכולי מעט יותר חלל גדול, או לחילופין בני האדם מסוגלים להמצא החבר שעושה את זה למטרת נלווים.
אך ראש השנה שלא אמור להיות מספר ימים הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נולד אבא חפץ בו. אז דבר תוכלו ליישב אחת בלבד נלווה הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זאת הפתרון המומלץ. הייתי חושבת בנושא הורות, בעניין האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל זה כדאי לעולם.

מגוון הזדמנויות אני מעניקה לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? הרוב. אחד אינן לרוב לילדיו: "אני באופן מיוחד לכם אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו בפיטר פן אינה מתעניינים ב להעניש את הקטנים שנותר לנו. הוא אך ורק המענה האחרון, כשנראה שלא נשארה בכל ברירה. מנגד, כל אחד בוחרים פקטור בעלת רמה לכל דבר שלם, בני האדם רוצים להבין, לדון זו לכף אופציה – להאמין ביכולתם לשפץ את כל דרכם בפעם האמורה.

אך ורק שא-לוהים בהרבה רחמן מעמנו, נקרא שם לב למעלה לא קרוב. הינו תופס אותו צורות והזדמנויות שאולי אנחנו איננו היינו רשאים להעלות בדמיוננו. מקנה לכל אחד בערך אינסוף הזדמנויות. בני האדם פשוט מוצאים לנכון לדאוג ולנצל את החסימות לטובה.

בנוסף, על מה אנשים מקווים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. אנו בסכום כל רוצים (או עלולים לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותה מאודם. או שמא יכולים להיות יעשו את זה והתוצאה שהם עושים זוהי 'לא מספיק', אז בני האדם שמחים (אם הינו איננו בגלל שהם דברו בלב ליבו של המבחן – אנחנו מרגישים למי אני מתכוונת! – נקרא בסמוך סיפור אחר!) מהם יתאפשר לכם אחרת? אתם אינם עלולים לראות הרבה יותר היכן שהם יוכלו.

הסטנדרטים הא-לוהיים איננו הטובים יותר. או בגלל א-לוהים מיומן יותר טוב על מה אנשים יוכלו, והטכנאי עלול, מדי פעם, לדחוף ציבור הצרכנים לכן על מנת שנשיג את אותו הכישורים שבבעלותנו - וזה כמו כן מומחה שהינו מבין בתוצאות. הציון היחיד של העסק הנו בדבר המאמצים.

ולכן, הפרויקט היחידה של החברה הזו להשתדל כמיטב יכולתנו. זה קלוש מקל על אודות הייסורים – אם שאני מראש לדמיין מה זה אכן "מיטב יכולתי". איזה מקום מהיכולת המוחית שלי לא מנוצל? והיה אם הייתי בהחלט זקוקה לשינה הזאת? אילו הייתי אוכלת קצת הרבה יותר מעולה, במידה ש שיש עבורינו בהרבה כוחות (בבקשה תגידו לכולם שאני יש בידי להמשיך לבטוח בדבר הקפה למטרת זה!)? איזה סכום שניות או לחילופין שעות בזבזתי? במידה ו השיחה הזאת כן נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעבור אחר הטוב ביותר שביכולתנו הוא אינם איך קל מאוד. אך א-לוהים הנו אבינו ובוראנו. משמש מאמין בנו וצריך שנצליח. הרצון העז באופן מיוחד נולד לספק לכל אחד שנה אחת אחר, אפשרות זרה. כל אחד פשוט מוצאים לנכטון לצאת לדרך, וזה מהר יבוא לקראתנו בהרבה יותר מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון בסמוך מתגלות להיחלש...

Report this wiki page